Att återta sina svunna år (utan preferenser).

En måndagsmiddag hemma i barndomsnästet blev bland det trevligaste jag varit med om på länge.

Efter att paniken lagt sig och nikotintuggummina låg i säkert förvar i min väska, kunde jag till slut prata normalt med mina fina bröder,

Middagen var storslagen med massa gott, efteråt spelade jag dragonnått på x-boxen... fick utförliga förklaringar om kombinationerna jag skulle använda mig av. OOO+R1+R2+XXXX och så vidare.. man ba shit!!! vilket jävla minne dom måste ha för att lyckas med drop/cirkel/hell/nära döden/helt sjukt avancerad- spark.. På sidan sitter mamma och förmannar att vi ska säga.. -jag dödar din gubbe, inte, -jag ska döda dig!!
Efter att ha vunnit över två bittra pojkar blev det kortspel, som efterföljdes av TWISTER... ahaaa... du hörde rätt!!! En uppsättning mycket svettig och mycket envis syskonskara terror-fiser varandra i ansiktet.. Åhh, va fint det va...
dä vau den beeste kvääällen i heala miet laive!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0