För att jag kan

Jag har en vana/ovana att göra saker bara för att jag kan. (Måste handla om någon kvarleva från min tonårsrevolution.) Till exempel dricker jag mer än jag borde, bara för att jag kan, jag säger fula ord, bara för att jag kan, jag älskar intensivt i 10 minuter, för att sedan skita totalt i dig, bara för att jag kan. Jag skiter i FRA bara för att jag kan. Jo, tonårsrevolution..

Tänk vad mycket bra jag skulle kunna göra också, om denna egenskap sträckte sig till mitt vardagliga jag... tänk vad lite rädd jag skulle vara. Jag skulle kunna göra vad som helst, bara för att jag vet att jag kan. Jag skall börja tro på mig själv mera... jaaaa, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0