Dagens bravader..

Och vilka bravader det va! Idag har jag förlorat en väldigt efterhängsen oskuld, nämligen laserdomeoskulden..  Dom frågade vad jag ville ha för spelnamn, och jag blev så perplex att jag haspa ur mig- eh, ja Matilda!
Min småbröder tittar på mig med uppsprängda ögon och asflabbar.. jag inser mitt något töniga svar och skrattar gott. Sen gick vi nervösa in i ett mörkt rum med 14 tonårspojkar... svettlukten var slående! Jag skyndar in bakom en vägg, och inser att jag e körd. i mitt huvud ekar mina småbröders röster - hahaha, du kommer bli så jävla grillad Jenny!!, hahahaaa !!!!
Jag sitter där inklämp i ett hörn och känner hur svetten bryter ut. Jävla skit, hinner jag tänka och så plötsligt skjuts det hej vilt på mig,  jag studsar upp och springer hukad.. ojoj, jävla skit!!

Inte helt otippad fick jag sämst poäng av alla, jag tänker mig att detta innebär att samhället haft rätt som alltid valt männen som soldater... Enligt den utförliga statistiken hade jag skjutit minst skott, och blivit minst träffad, Så som demokratisk medborgare kanske jag va vinnaren ändå.. most likely not to kill... eller, så kanske jag dögillade det, och är en nyfrälst noobe.. som ska vinna nästa gång!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken

Laserdome oskulden har jag inte tagit än men dock karaoke oskulden. Blev lite lack när de stängde av tvn...hade ju bara skrålat i en timme ;)

kram på dig gumman, saknar dig!

2008-11-02 @ 19:12:04
URL: http://mumturningnurse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0