Det e som att vara blond, man kommer aldrig riktigt över det.

Torsdag morgon:
Yippi.. jag har köpt en tågbiljett till Malmö, så kom och möt mig vid tio på stationen ikväll. ja, fan va kul... vi får ta en öl ikväll.. lätt!

Torsdag eftermiddag nedanför avgångstavlan vid t-centralen:
Men va faaan e det här... (går med bråda steg till sj information).. - hej, ursäkta, men jag tror jag har köpt en biljett från malmö till stockholm, och mig veterligen är jag redan i stockholm... sjmannen- ja, det stämmer! du är i stockholm!
-Jaha, ehm, ojdå.. hehee. hoppsan. ok, tack då.
Jag rådnar och inser mitt misstag, väl hemma lägger jag mig under täcket och försöker tänka om, tänker att det måste finnas en högre plan med detta, men kan för mitt liv inte se vad det skulle kunna vara... hahaaaa...

Att vara blond är som att någongång blivit våldtagen, man kommer aldrig riktigt över det.. och det färgar ens tillvaro hur man än gör...

(p.i.k... men ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0