i goda vänners sällskap kan även fobier skämtas om

Min goda vän fröken Norrland kom upp från den sydligaste storstaden i helgen. Under en av våra storstadspromenader börjar vi diskutera vad vi skulle förändra hos oss själva om vi hade maaaaassa pengar. Fröken Norrland skojar till det ordentligt och säger-
- Men du, du kan ju bleka analen, så att den där frenchboyen kan frenchkissa dig i röven!
Jag tittar på henne med en tår i ögat och svarar gällt
- näää, du vet att jag har analfobi... sluta nu!
- men tänk om man kanske kan sätta lite glitter på den, värsta festen mellan skinkorna!
- nja, jag vet inte, eller jo, med en ton av blått kanske?
- ja, så att man får känslan av att en festlig fistfucking just hänt!!
- ja! det skulle jag kunna gå med på.
Fröken Norrland tittar stolt på mig och säger,
- Titta gumman, det var väl inte så farligt och skoja om den, nästa steg är att vi ska titta på den, sen kanske till och med ta på den!
Jag går där och känner mig obekväm och besulad, och lite rädd för att min goda vän förmodligen aldrig kommer låta min analfobi va.

- ja, om jag hade massa pengar så skulle jag hjälpa dig med din analfobi gumman!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-09-03 @ 18:24:27
URL: http://wwww.vi
Postat av: Johanna

Hahaha, gumman. Du har nog den vackraste bajsingången av oss alla! Puss

2008-09-03 @ 18:25:33
URL: http://viscera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0