a men herre!!

Denna religösa yttring har inga andra anledningar än att jag blivit bjuden till 9a:s återträff. Jag skulle hellre äta upp min ena hand än gå på denna idiotiska tillställning... Herre! Och denna sammastrålning skall äga rum på den incesitösa baren mitt i upplands väsby. Vilket skämt!
Om jag skulle råka på någon av mina klasskamrater i något sammanhang överhuvudtaget, skulle jag skämmas skiten ur mig, mest för deras skull. För att de var så in i norden korkade som tonåringar...
Ja, det är inte deras fel, det är en tuff tid... mhm, visst!
Jag har aldrig och kommer aldrig sympatisera med människor som inte kan tänka själva.. ja, jag tycker synd om dem, vilket kan misstolkas som någon form av empati, men jag säger dig... aldrig ska jag blidka mig inför detta vansinne av grupptryck. Och aldrig skall jag hålla med er när ni vill bekräfta er meningsfullhet genom att kränka andra...
jag tackar för påminnelsen och slänger inbjudan i soperna...

Kommentarer
Postat av: ida

bra där, det finns typ 10000000000 saker som är roligare att ägna en kväll åt. tex umgås med mig när jag gråter över spillda mumintroll.

2008-09-16 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0