MATAFAKA

Överjävlaallt... gullparen finns överjävla allt.. ett arks plock från dagens iakttagelser.

På bussen- pojkvännen sjunger söt med, när bussradion spelar madonna, flickvän ler mot pojkvän och lutar sig mot hans axel och får en puss på panna. Flickvän frågar i falsett- Vad ska vi äta ikväll då? .... blääää

På tåget- pojkvän lutar sig fram mot flickvän som verkar butter, pojkvän viskar något och ger flickvän puss på munnen, flickvän ser längtande i pojkväns ögon... BLÄÄÄÄÄ

På ICA- Flickvän tittar på pojkvän som packar varor, flickvän frågar- fick vi med allt nu? pojkvän svarar- ja då gumman! AAAAAAAAAAAAAHHHHHH

När jag kommer ut, står två och hånglar, herregud, vuxna människor!!!

Så jag ringde till min evigt singla kompis som svarar lite besvärat.. och självklart sitter hon och äter middag med nån jävla kille... och dom har säkert jätte trevligt, och sen ska dom säkert ha sex...

Så in i norden typiskt!

Jävlar va bitter jag e!!!! hahahahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0