Vad har du i ögat där?

Jag träffade en gammal bekant på tåget i förra veckan, hon hade en märklig svullnad kring ögat, och sa besvärat,
ja, man e ju så ful..
När jag kom hem, kom jag på att det fan såg ut som hon hade klamydia i ögat.. hahaa! fyfaaan va förnedrande.. sen fick jag höra att man kan få klamydia i halsen... shit.. jag dör, vilken straff. Jag vet inte hur jag lyckats ha sex innan, men nu är det helt uteslutet... helt!

Jag ska införskaffa en kroppsstrumpa, men undra om den skulle få hänga bland mina andra kläder.. Finns dom i andra färger, och skulle man ha på sig den under kläderna när man går ut.. finns det ett extra veck mellan benen, eller är det sjöjungfrumodell.. vad signalerar det egentligen? vad ofeministiskt! Tänk och lala omkring som en sjöjungfru på stan en hel kväll, och sen inte få det man förtjänar... Nä, men om den nu är mer som en kroppsstrumpa med ben och ett redan förberett kondomliknande veck, ja, då kan jag tänka mig att använda den, annars blir det avhållsamhet fram till giftemål eller i värsta fall döden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, en kompis katt hade klamydia i sitt öga. Inte ens bland husdjur går man säker!

Pöss

2008-09-16 @ 16:25:06
URL: http://viscera.blogg.se/
Postat av: ida

man KAN få klamydia i ögat med, fatta vad nasty!

hojja.

2008-09-16 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0